2015. március 15. 07:36 - kashyk

Egyedül álló anya ergo kirekesztés

marha érdekes ha van egy barátod akivel 10 éve tartjátok a kapcsolatot kisebb nagyobb megszakításokkal, összejöttök túl élve szakítást esküvőt válást stb aztán születik egy gyereked és hoppá hirtelen letörlödsz a társadalmilag elfogadható a megjelenésed a társaságban listáról! Érdekes ha több héten keresztül mondogatom hogy menjünk igyunk egy sört aztán ne a telszámlám kárára sírjon a nője miatt hanem üljünk le és dumáljunk aztán mindig jön az áááá nem érek rá! Erre jön az info egy másik csókától hogy tegnap este itt járt és jé a haver aki soha nem ér rá is ott volt! 

Kedves Kedves Kedves Kedves!!!! 

Persze azért egy szemre hányó emailt megérdemelt aztán meg gondolkodást és ezt hogy kifejtsem magamnak mi miért is van! Kiestem az elmúlt 3 évben a körből mert ugye szoptatás közben nem megy az ember sörözni  most meg már csak úgy elfelejtenek még akkor is ha én azért havonta felhívom megkérdezni mi van vele! Engem hányszor is hívott fel????? _Ja persze soha :-) mit tud a gondjaimról? Ja semmit mert volt amikor fél órát lökte a szót és sipákolt a barátnője miatt! Szív mint állat baszki nem tudom egészséges kapcsolatot kialakítani nem hogy férfival, baráttal sem mert folyamatosan ez van hogy én adok bele adok sokat aztán mikor egyszer mérlegre teszem rájövök hogy jé vissza felé nem kapok semmit! Vagy ez a visszajándék hogy elviselik a nem éppen egyszerű személyiségem cserébe pedig ezt kérik hogy töltsem őket az energiáimmal! Ez persze nem elpazarolt energia hisz nekik kellett ez a túl éléshez és ha tőlem nem hát majd megszerzik mástól de ha belegondolok ezekbe az átvitelekbe talán érdemes lenne belegondolni hogy hova máshova is fektethetném ezt az energiát! Talán kezdetnek nem lesznek 10-12 ezres telszámláim :-) és tényleg nem keresek senkit most egy ideig megvárom hogy én mikor jutok az eszébe Csirke kilőve sose fog reménytelen pasi barát volt aztán haver most meg hát nem is tudom sipákoló hisztérikus energia vámpír! 

Jé más nem is igen maradt dejavu  tiniként is kb ennyi barátom volt a könyvek a filmek és a saját kis világom! Most őszintén értem én a sok közhelyet hogy barátok nélkül sivár a világ de mi van ha valaki nem alkalmas barátnak pl én nem igen mert mindig elbillenek és adok aztán mikor megunom és kérnék koppanok h jé nem jár vissza semmi! nem ők a hibásak én rontom el mert hozzászoktatom őket ahhoz h tőlem lehet kapni és nem várok vissza semmit! Hoppá itt a varázs szó nem fogalmazom meg egészségesen az elvárásaimat az elején vagyis ha még egyszer úgy döntök hogy mégegyszer az életben barátkozni fogok akkor már tudom hogy adni és kapni ugyanaz tessék elvárásokat támasztani! :-)))))))))))))

magammal szemben is és másokkal szemben is! 

Most pedig a bennem keringő plusz energiát fektessük abba amit szeretek csinálni tanulni a mágiát, kreatívkodni, kertészkedni, és türelmesebb anyukának lenni! Tényleg olyan vagyok mint valami öreg boszorkány pasi mentes gyógynövényektől szagló független szabad kötötségektől mentes aki tesz a társadalmi elvárásokra csak a gyerek nevelés szakít ki ebből a független közegből de ez is izgalmas akarom én hogy a gyerekem menő legyen a csapat szíve lelke? Nem is lehet mert nem látja a mintát szóval majd alakítja magát ha felnő addig meg lesz amilyen lesz mellettem! Elég vagány tüzes csaj már most nem hiszem hogy követné a nyomdokaimat valszeg azért választott engem mert erre van szüksége az önkibontakozáshoz hogy a tüzesföldhöz ragadtságát enyhítsem az én vizes vizes ezoterikus szellememmel! :-) vagy h ő én járjak általa kicsit többet a földön mert az rám soha nem volt jellemző mindig egy másik világban éltem! Tele van a szellemem energiával úgy érzem hogy pár szóval is teremteni tudok nem csak szertartás közben csupán koncetrálnom kell az energiáimat lassan idejét érzem egy újabb magányos szertartásnak el is kezdem tervezni! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://galadriel83.blog.hu/api/trackback/id/tr817270669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása